Friday 22 March 2013

Guandanamo

Βλέποντας τα γεγόνοτα πως υποδέχεται το ένα το άλλο στην Κύπρο δημιουργούνται ερωτηματικά στο κεφάλι μου.

Όταν άκουσα για κούρεμα την πρώτη φορά αμέσως το μυαλό πήγε στα μέχρι στιγμής χρήματα της ΑΓΑΠΟΥΛΛΑΣ. Τι θα γίνει αν επικρατήσει το όποιοδήποτε σενάριο; ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ!!! Δεν είναι θέμα δικών μας στερήσεων! Αυτό που μας καίει και μας ''τρώει'' λίγο λίγο τα σωθικά είναι η διάσωση της ΟΜΟΝΟΙΑΣ!
Προχτές έβαλα να δώ την Ολομέλεια της βουλής απλά από ενδιαφέρον,περιέργεια,δεν ξέρω. Όπως θέλετε πείτε το. Την παρακολούθησα από την αρχή μέχρι το τέλος. Έφτασα σε 1-2 συμπεράσματα με την λήξη της συνεδρίας. Έτσι όπως τους έβλεπα , νομίζα πως έβλεπα '' Το Καφενείο''. Με τον Ομήρου στον ρόλο του Τάκη του καφετζιή,τον Κυπριανού στον ρόλο του Κόκου,τον Αβέρωφ στον ρόλο του κ.Κώστα,και τους υπόλοιπους στον ρόλο της Εύας της κομμώτριας. Δεν υπάρχει αυτό! Βουλή βγαλμένη μέσα από σήριαλ και ίδρυμα....

Κάποτε στο μέλλον ο κόσμος θα λέει : ''Ομήρου,Αβέρωφ,Κυπριανού,Νίκαρος,Κάρογιαν...Αυτοί ήταν κωμικοί!!!''

Όλοι αυτοί οι ''κύριοι'' μαζί με άλλους,παρέλαβαν μια Κύπρο ''τρένο'',την παρέδωσαν μετά τρόλεϋ...Στο τέλος θα μας την αφήσουν ''πατίνια''!!!

Κάτσατε ποτέ σύντροφοι να σκεφτείτε ποιοι πολιτικοί μας κυβερνούν τόσα χρόνια; Ειλικρινά το έχετε σκεφτεί; Να μου πείτε δεν φταίνε αυτοί...έτσι είναι το σύστημα.

Εγώ προτείνω πάντως,να γιορτάζουμε όπως την μέρα της γυναίκας,την μέρα του παιδιού, να γιορτάζουμε την μέρα του πολιτικού! Να τους θυμόμαστε κάθε μέρα για να μην ξεχνάμε ποιοι μας έφτασαν μέχρις εδώ!

ΑΝΤΕΞΕ ΚΥΠΡΙΑΚΕ ΛΑΕ!!! ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ!!!

Υ.Γ : Και για να μην ξεχνιόμαστε για να έχουμε και μεις οι ψηφοφόροι την δική μας μέρα, να γιορτάζουμε την μέρα του....μαλάκα!

Υ.Γ: Πω,πω ένα παλούκι που μας περιμένει
εγώ αδυνατίζω κι αυτό όλο χοντραίνει
Αχ νικολάκη με σένα που 'χω μπλέξει
με έχεις κάνει αόρατο για δες πως έχω ρέψει
Έχω το χάλι μου όταν σ'έχω πλάι μου
Κι όταν είσαι χώρια μου φεύγει η στεναχώρια μου!

VENCEREMOS....!!!