Tuesday 11 November 2014

Σεξ-ώριστος: "Πλέον είσαστε μόνοι σας..."

Γειά σας μάγκες

Πραγματικά εν ξέρω πόθεν να αρκέψω τζαι που να τελιώσω. Ένας σύλλογος, μιά ΟΜΟΝΟΙΑ δίχως αρχή τζαι τέλος, που μοιάζει εγκλωβισμένη σε ένα μεγάλο μπαούλο που μέρα με τη μέρα βουλιάζει χωρίς ίχνος σωτηρίας.
Εκουράστηκα να έχω ένα συνεχόμενο κόμπο στο στομάχι, μιά υποσυνείδητη μελαγχολία, ένα θηρίο μέσα μου που να παλέφκει τζαι να πολεμά με τον εγκέφαλο μου για να κρατηθεί ήρεμο. Γιατί αν πει να φκει που το κλουβί ούτε εγώ ο ίδιος εν ξέρω που μπορεί να φτάσουν τα όρια μου. Εν έμαθα ποτέ μου να είμαι απολίτιστος τζαι να μεν έχω αρχές, τζαι ίσως τούτο να φταίει για την σημερινή μου κατάντια. Προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου να σκεφτεί τα πράματα διαφορετικά, να τα δεί με άλλο μάτι, αλλά ΓΑΜΩΤΟ θκιο μάθκια έχω τζαι επονήσαν τόσο πολλά τα τελευταία χρόνια ρε ΟΜΟΝΟΙΑ, που νομίζω εν μπορούν να εθελοτυφλούν άλλο. Η αλήθκεια εν ότι αν συνεχίσουμε έτσι σε λίο εννά τζίσουμε στο πάτο της θάλασσας, εν μας έμεινε πολλής τζαιρός, τζαι τζαμέ εννά καταλάβουμε τί είχαμε τζαι τί εχάσαμε.. Όμως δυστυχώς εννά είναι αργά.  

Τζαι στο κάτω-κάτω τί σκατά εζήτησα εγώ που τη ζωή μου; Μιά γαμημένη μέρα της εβδομάδας να πιένω γήπεδο τζαι να φέφκω περήφανος. Τόσον απλά. Κάποιοι όμως εφροντήσαν να το στερούμε εγώ, τζαι η μισή Κύπρος. Τζαι διαιρωτούμε.. Καλάν τζίνους εν τους κόφτει; Eν πονούν που θωρούν την ΟΜΟΝΟΙΑ έτσι; Εν θέλουν να κάμουν κάτι; Τζαι αν η ΟΜΟΝΟΙΑ ήταν απλά ο κινητήριος μοχλός ή το μέσον για να πετύχουν άλλα, πιο μεγάλα πράματα, γιατί την επετάξαν; Ίσως τελικά ποτέ να μεν την αγαπήσαν, ίσως να αγαπούν κάτι άλλο, ίσως λέω, ίσως, να ήταν τούτος ο σκοπός τους, να μας διαλύσουν; Εν μπορώ να το εξηγήσω διαφορετικά.. Γιατί τωρά που την αφήκαν στο έλεος του θεού, ούτε εμείς αλλά ούτε τζαι τζίνοι εννά δούμεν άσπρη μέρα. 

Εν ξέρω τί θα μας ξημερώσει η επόμενη μέρα. Όμως ξέρω ένα πράμα, ότι καλύτερα είναι να την κλείσουμε παρά να την βασανίζουμε άλλο. Εν κρίμα για εμάς που πραγματικά την αγαπούμε, τζαι εν ΚΡΙΜΑ για τζίνους που εχύσαν ιδρώτα τζαι αίμα για να την χτίσουν. Τρίζουν τα κόκκαλα των νεκρών με την κατάντια μας... Ποιοί χορηγοί, ποιός κόσμος, ποιά εταιρεία μπορεί να σώσει την κατάσταση; Εταιρεία.. πφφφφ.. Γιατί; Για να μπορούν πιο εύκολα τζαι πιό άνετα να συνεχίσουν το περιβόητο έργο τους; Ρε δαμέ ένα σύλλογο εν μπορούν να διοικήσουν, τζαι εννά διοικήσουν εταιρεία; 

"Δώστε μας πίσω την ΟΜΟΝΟΙΑ και ξοφλάμε" παπαγαλίζουν πολλοί. Εγώ ΔΙΑΦΩΝΩ. Επειδή τούτος ο πόνος τζαι η πίκρα τόσων χρονών εν ξοφλείται με ΤΙΠΟΤΕ, ακούτε ρε;;! Τζαι αν ενομίσατε ότι εννά έρτουν να σας πουν εν την θέλουμεν πλέον ελάτε την, είσαστε αρκετά γελασμένοι. Κανένας κλέφτης εν θα σου επιστρέψει τζίνο που σου έκλεψε! Μόνος σου πρέπει να το ξανακερδίσεις. Πλέον όμως είσαστε μόνοι σας. Ότι απέμεινε που τον άλλοτε ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΛΑΟ, είναι ακόμα λίγοι ερωτευμένοι που θα ξυπνήσουν αργά ή γρήγορα. Γιατί όσο περήφανος τζαι αν είναι κάποιος, την ξεφτίλα εν θα την σώσει, εν θα την αντέξει. Πλέον έχετε γίνει το απόλυτο μηδέν, τζαι δυστυχώς επήρετε πολλά πράματα μαζί σας, πράματα που αγάπησα όσο τίποτε άλλοτε στην ζωή μου.



Σεξ-ώριστος