Tuesday 9 October 2012

Σεξ-ώριστος!... ''Μες σα αυτή τη βάρκα είμαι μοναχηηηή και έχω συντροφιά μου κάτασπρο(clear) πουλλλιιιιί...!''

Γειά σας λεβεντόπαιδα μου τριφυλλοφόρα μου

Γειά σου τζαι εσένα ρε Green Devil που μου εξύπνησες το μουσικό μου ένστικτο τζαι το λογοτεχνικό τη ίδιαν ώρα. ''Μες σα αυτή τη βάρκα είμαι μοναχηηηή και έχω συντροφιά μου κάτασπρο(clear) πουλλλιιιιί...!'' Α ρε Βουγιουκλάκη που είσαι τωρά να σε παίψω του ιβάν να του κάμεις καντάδα λάιβ. ''Εν πειράζει μεν μου μαραζώνεις τζαι τα πράματα εννα σάσουν υπόσχουμαι σου το..'', φαίνεται να είπεν ο φοίβος του ιβάν στο γραφείο του. ''Μα κύριος φοίβος, ως τζαι που την ελλάντα τέλουν να με ντιόξουν που αποέλ.. Ντεν ξέρω τι να κάνω άλλο. Ομάντα χάλια. Χάππι εντόσαμε, ένεση εντόσαμε, μαύρο εφέραμε...!''. Φήμες λένε ότι έπρεπε να παρεμβεί ο σχίζας για να ηρεμήσει ο ιβάν. Τόσο άσχημη ήταν η κατάσταση του, που αναγκάστηκαν να του κάνουν ενδοφλέβια αναισθησιακή πέρκι τζιμηθεί 2-3 ώρες. Τζαι επειδή ξέρω ότι άρεσε σας η ιστορία, εννά την συνεχίσω. Φόσκολος εννα γινώ σήμερα!!

Και η ιστορία μας λοιπόν συνεχίζεται...


- Παναγία μου ρε κώστα τί τον έπιαε τον πελλό τωρά?
- Ένιξερω πρόεδρε πάντως εν άσχιημη η κατάσταση.
- Γλίορα, βούρα φώναξε του Πανίκκου να πεταχτεί τζικάτω στον Δία, να τους πεί άμπα τζαι τολμίσουν να δημοσιέυσουν τίποτε!!
-Εντάξη πρόεδρε πούσια πάω!

Μετά από 5 λεπτά..

-Πρόεδρε ο Πανίκκος εν μπορεί έσιει ραντεβού για χαλάουα σε 10 λεπτά, έπεψα τον ζουέλα να παέι.
-Καλά ρε έπεψες τον παλαβό?? Απαναγία μου εννά με κάμετε να πάω πριν την ώρα μου δαμέσα που έμπλεξα.!!
-Μεν έσιεις ένια πρόεδρε μου τζαι εξίγησα του. Το μόνο πρόβλημα εν ότι εννα πάει περπατητός! Εν ηξέρει να οδηγά.
-Βούρα... Βούρα φέρτην βαλιτσούα σου να μου βάλεις μιαν ένεση πέρκι κάτσει η πίεση μου! Τζαι φώναξε τζαι του μπίδη να έρτει να ενώσει το φαξ που ξέρει. Πέρκι γλιτώσουμε το ρεζίλεμμα.!

10 λεπτά αργότερα.

-Έλα πρόεδρε μου να σου δώκω ένα χαππούι γιατί ελείψαν μου η σύριγγες. Κάμε ΑΑΑΑΑΑΑ, μπράβοοοο. Άτε, ήρτεν τζαι ο μιτσής να ένωσει το φαξ.
-Έλα ρε κώτσιο ένωστα σήρματα πέρκι προλάβουμε το κακό.!
-Εντάξη πρόεδρε..
-To λοιπόν γράφε...

"Αγαπητοί δημοσιογράφοι και λοιποί, το πρόβλημα με τον ιβάν δεν είναι σοβαρό. Όποιος τολμήσει να δημοσιέυσει οτιδήποτε, θα του στείλω τον νεχτάριο bedroom service!

Ευχαριστώ"

Και από τότε φίλοι αναγνώστες έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερααα(??).

Πάντως μεν γελάτε γιατί οι καταστάσεις τούτες εν απέχουν τζαι πολλά που την πραγματικότητα. Τζαι μεν σας πω σε πιο τραγικό σημείο. Συγκεκριμένα ένα πράμα που είδα προχτές τζαι επέθανα που τα γέλια. Εφκάλαν οι λαστιχάριες πανό που έγραφε ''ΣΧΙΖΑΣ Ο ΕΝΑΣ''. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!! Εν τους είπαν όμως ότι εννα ήταν πιο ωραίο να εγράφαν: ''ΣΧΙΖΑΣ Ο ΕΝΑΣ, ΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ''??!!

Α ρε λαστιχάρικα τζαι προψές είχατε τον θεό, το χριστό, τη παναγία, τα εξαπτέρυγα, ούλλην την αρχιεπισκοπή, 5 μνημόσυνα, 15 τάματα τζαι καμιά 200σια λαμπάδες για να μεν τες φάτε.. Έμεις ένα πράμα εν είχαμε... λίιν παραπάνω τύχη. Γιατί αν την είχαμε, θα είχατε την ατυχία να μας έσιετε πας τα @***θκια σας για τις επόμενες 2 εφτομάδες. Εν πειράζει όμως επειδή εμείς εν είμαστεν κακοί ανθρώποι(???!!) εννα σας κάμουμε τι χάρη τζαι πάλε εννα σας λύσουμε τα νεύρα σας , όσπου να διερωτηθείτε γιατί εν σας έπεξεν μούτσιον ο τζίρης σας!

Ποιός είδε τον Λεβίτα και δεν τον φοβήθηκε! Πάντως όι εγώ! Κυρία, κυρία να πω?? Πάντως ρε κοπέλια εγώ στρουμφάκι με γένια τζε κότσο πρώτη φορά εξαναείδα. Άκουσα προχτές ότι ο ευστάθιος εν περνά καλά τζαμέ που ένι, τζε επέθανα που τα γέλια! Εν τον παίζουν οι άλλοι. Επίσης άκουσα ότι επίεν η μάμα του πριν λίες μέρες στην προπόνηση του αποερλ τζε εθύμωσε τους ούλλους για τούτο. Ο νεχτάριος εφοήθηκεν τζε έπιαεν το κλάμα, τζε ο ζουέλα ακόμα μάσιετε να καταλάβει ήντα που έγινε!
Α ρε κακομήρη που ήθελες να μου ανεβείς και επίπεδο. Σκατά στο μούτρα σου γιατί επίπεδο εν θα σε ανεβάσει μια μεταγραφή, η ένα καλύτερο συμβόλαιο. Επίπεδο εννα ανεβείς άμαν αγαπάς κάτι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τζαι ΟΤΙ μα ΟΤΙ τζαι να γίνει εν θα το προδώσεις ποτέ. Αλλά που να ξέρεις εσύ...

Τέλοςπαντων ΠΕΡΗΦΑΝΕ πράσινε ΛΑΕ σε χαιρετώ που το κολονησί τζαι ελπίζω ότι η ομάδα μας εννα κρατήσει ανωδική πορεία γιατί εμείς πιστεύκουμε ρε γαμώτο! Γιατί εμείς πάντα εβάλλαμε τζε θα βάλλουμε τον πύχη πιο ψηλά, ακόμα τζαι αν είμαστε στο χαμηλότερο σκαλί!
Αλλόθρησκοι τα λέμε...

Το ρητό της ημέρας:

Λένε ότι το γάλα σου δίνει δύναμη. Mαλακίες. Πιές πέντε ποτήρια γάλα και δοκίμασε μετά να μετακινήσεις έναν τοίχο.Δεν θα μπορέσεις. Πιές όμως  ποτήρια βότκα και θα δεις. Ο τοίχος μετακινείται από μόνος του..!

P.S. Ρε οκκά είδα σε που έπαιζες με το mobile μες την τάξη