Tuesday 16 October 2012

Originale V


Καλησπερίζω τους στρατιώτες της Βασίλισσας ΟΜΟΝΟΙΑΣ,

Σας το είχα πει πως με τα σκατά θα αρχίσει το πρωτάθλημα και βγήκα 99% σωστός. 99 και όχι 100% επειδή όλοι θέλαμε την νίκη πάση θυσία αλλά ήρθε η ισοπαλία. Μια ισοπαλία πολύ διαφορετική από τις άλλες γιατί κατά την άποψη του originale αυτή η εμφάνιση ήταν η καλύτερη των τελευταίων χρόνων σε παιχνίδια με το σκατό. ΠΑΘΟΣ,ΘΕΛΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΡΩΣΗ και με συνδυασμό με τους αφηνιασμένους κηφήνες στις εξέδρες έκαναν τα κοριτσάκια του Ιβάν να νομίζουν πως είναι στη κόλαση. Δυστυχώς για ακόμη μια φορά η τύχη μας γύρισε την πλάτη και ο περιβόητος τροχός για ακόμα ένα παιχνίδι δεν γύρισε. Αυτό που έχουμε να κάνουμε τώρα είναι να συσπειρωθούμε όλοι γύρω από την ομάδα γιατί τίποτα δεν τελείωσε. Αντιθέτως ΟΛΑ ΤΩΡΑ έχουν ξεκινήσει.

Επόμενος σταθμός το εξοχικό μας που φέτος θα έχει μια ιδιαιτερότητα καθώς θα μας δώσουν την βόρεια αντί νότια και ο λόγος για να το κάνουν πιο καμίνι τρομάρα τους (εδώ γελάει ο κάθε πικραμένος). Εγώ πάλι πιστεύω ότι κάτι ξέρουν και το κάνουν έτσι. Πρέπει να παίχτηκε κάτι έτσι: ‘’Εξοχικό τους είναι ας τους δώσουμε την βόρεια και από χρόνου και την κεντρική και πάει λέγοντας αφού δικός τους ενι ο γουμάς’’.

Μιας και το λένε και οι ίδιοι οι μαθητές ότι είναι δικός μας ο γουμάς ας το πει η διοίκηση και στους παίχτες, που πρέπει να τους δώσουμε από τη στήλη εδώ ένα μπράβο γιατί όπως είπα και πιο πάνω τέτοια ΟΜΟΝΟΙΑ με το σκάτο έχει καιρό να δούμε και πλέον ΑΣ ΠΑΙΞΟΥΝ ΜΕ ΠΕΡΡΙΣΟΤΕΡΗ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ με την ανό-μαλη και είμαστε σίγουροι με τέτοια παρόμοια εμφάνιση θα τους εξαφανίσουμε από γρασίδι.

ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ – ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟΣ – ΤΡΕΛΛΟΣ ο πράσινος λαός δεν εξηγείτε αλλιώς αυτό που έγινε 13-14 ώρες πριν ανοίξει η μπουτίκ. Μιλάμε από τις 8 την νύχτα της προηγούμενης μέρας υπήρχαν άτομα οι όποιοι περίμεναν για ένα εισιτήριο . Ε λοιπόν ΝΑΙ, αυτή η ΙΔΕΑ ΟΜΟΝΟΙΑ Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΝΑΙ ΘΑ σωθεί και ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΚΑΜΕΙ ΟΥΛΛΑ με τέτοιο ΛΑΟ. Απλά σκεφτείτε κάτι όσοι αλλόθρησκοι μας προτιμάτε είμαστε στο -7 ρεεεεεε. Έχουμε 5 ομάδες που πάνω μας !‘Όσοι έχετε εξασφαλίσει εισιτήριο πρέπει να ακολουθήσουμε ΟΛΗ η βόρεια την 9 μάγκες δίνοντας οξυγόνο στους παίχτες μας. 90 ΛΕΠΤΑ ΦΩΝΗ 90 ΛΕΠΤΑ ΘΥΡΑ 9 ΟΛΟ ΤΟ ΠΕΤΑΛΛΟ. Πάμε να παραδώσουμε μαθήματα δωρεάν!

Πουρι πουριιιι πουριιι κοτοπουλάκια!Μαθητές κλειωθείτε εσσο βάρτε την lumeriere και χαζέψετε μας ΕΡΚΟΥΜΑΣΤΕ. Δεν συνηθίζω να αναφέρουμε σε σας γιατί κακά τα ψέματα εν σάννα και ασχολούμαι με τους ultras ατεπεκ εργατών ή με τους ultras πλατρών αλλά τούτη την φορά αναφέρομαι γιατί έχω λόγο. Μην τολμήσετε να κάμετε τα παλλικάρκα τούτη την φορά γιατί ναι είμαστε πιο λίοι που άλλες φορές αλλά είμαστε τσάας πιο….ΚΟΝΤΕΨΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ!


Και κλείνω με κάτι ‘’ασυνήθιστο’’, δεν θα έπρεπε να υπάρχω σαν οπαδός αν μου έπαιρναν το κεντρικό μου, αν μου έπαιρναν άλλα πανιά μου, αν με έτρεχαν μες το γήπεδο μου σε αναλογίες 3ων κερκίδων με μια, αν έγινε πιο συνηθισμένο φαινόμενο να μου την κάμνουν στον σύνδεσμο μου παρά να πιένω στη τουαλέτα(κεντρικό σου), αν έπρεπε να φύω που μες το γήπεδο για να γλιτώσω, αν κατέβαιναν οι μισοί μου να με βουρήσουν μες το high way ενώ ήμουν 4 λεωφορεία, αν το πρώτο πράμα που έρκετε στο νου κάποιων όταν πιττοσουν να έρτουν στο σύνδεσμο να μου την κάμουν, αν ο ναός (όπως τον αποκαλούν) το ονόμαζαν εξοχικό τους άλλοι οπαδοί, αν οι αντίπαλοι μου ήρταν σπίτι μου παραπάνω φορές από ότι επιαν οδοντίατρο(στα άλλα σου σπιτάκια), όταν βρεθεσε πρόσφατα μες την λάρνακα η πορεία σου με την πορεία ΜΟΝΟ ΕΝΩΣ ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ και κάμνεις πίπες να γλιτώσεις, όταν δοκιμάζεις τόσεεες πολλές φορές να την κάμεις κάποιου και πάντα βουράς, όταν ΠΟΤΤΕ εν επειες σε κλειστό με το βασικό σου αντίπαλο ενώ ο αντίπαλος σου έρκετε κάθε χρόνο, όταν ήρτες ΜΟΝΟ μια φορά και έκαμα σου τα ούλλα και άλλα πολλά που δεν μπορεί να τα θυμηθεί ο νους. Ομοιότητα με αληθινά πρόσωπα και καταστάσεις είναι εντελώς συμπτωματικά.


Υ.Γ ΕΡΚΟΥΜΑΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

ΟΜΟΝΟΙΑ ΛΑΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ

Originale V