Thursday 25 October 2012

Σεξ-ώριστος!... ''my name is Μπος-Πάμπος...''

Γιάξιαμπλαρ κοπέλια

Χαιρετίζω τον ανεπανάληπτο πράσινο λαό που ένα τρένο κάπου στα 5-6 χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά. Σήμερα έχουμε γιορτή λεβέντες μου. Σήμερα νιώθω περίφανος, χαρούμενος τζαι πανευτυχής! Βάρτε τες μπύρες να παγώνουν, τα ουίσκια γυρτά να μεν κάτσει η γεύση, τα παγάκια να ψήνουνται τζαι κάμετε μου τζαι ένα πλέι λιστ στο γιουτούπ με πουτζίνα τα νεοχαϊκλιλίστικα λαικά που ακούσειν οι μητσιοί σήμερα.
20 χρόνια αναμνήσεις, 20 χρόνια κατακτήσεις που λαλέι τζαι το σλόγκαν λοιπόν. 20 χρόνια λεβέντες μου έννεν λία, αλλά ούτε πολλά εννά μας πουν κάποιοι. Εγώ εννά τους πω όμως ότι στο τέλος της ημέρας έννεν ο αριθμός που μετρά αλλά οι αναμνήσεις. Τζαι οι αναμνήσεις που εζήσαμε εν ακόμα τόσον έντονες, που ακόμα θωρώ με ρόκολο πας τη κερκίδα να φωνάζω χωρίς να με κόφτει με αν βρέσιει, με αν σιονίζει, με αν έσιει 45 βαθμούς λαλλάραν. Σήμερα γιορτάζει η ΘΥΡΑ 9 αρφούθκια τζαι όσα προβλήματα τζαι αν έχουμε πρέπει να τα αφήκουμε για λίο στο πλάι. Δώστε μες τα φαν κλαμπ τζαι κάμετε τους μπουφετζίες να φκάλλουν αζίνες! Θέλω οι μπύρες να φέφκουν με συχνότητα 35 τενεκούθκια ανά δευτερόλεπτο. Θέλω να γιορτάσουμε γιατί αξίζει μας, γιατί το δικαιούμαστε, γιατί είμαστε ΜΟΝΟ εμείς τζαι κανένας άλλος! Αύριο το φαν κλαμπ μας πρέπει να θυμίζει γιορτή, τζαι κάθε ΟΜΟΝΟΙΑτικη ψυχή οφείλει να δώσει το παρών της. Δώστε ρεσιτάλ λαλώ σας!

Καιιιιι πάμε Φάσο μου!

Κοπέλια σήμερα είμαι δις ευτυχισμένος. Επιτέλους εμφανίστηκε! Ενόμισα έπαθεν τίποτε τζαι ήταν χασιμιός. Πανίκκκοοοο, μεν το ξανακάμεις τζαι έχασα 10 χρόνια που τη ζωή μου! 'Οι επειδή έκαμες μου ένα ταττού, να μου την είδες τζαι αναρχικός τωρά, τζαι τάχα κάμνεις ότι θέλεις! Σκέφτου έσιει αθρώπους που ζουν για να σε περιπέζουν. Επππ!! Πείτε μου ποιοί εν τούτοι τζαι είμαι καλός για λλόου τους α! Πάντως εμένα εμπείκαν μου σκέψεις... Λαλείτε το 'χατζής' να το απέχτισε μετά που κάποιο γεγονός? Λαλείτε να εν για λόου του που εφκίκεν η παροιμία, 'έσιει το όνομα έσιει τζαι τη χάρη'? Ένιμπορω εννά σπάσω τωρά! Σχετίζεται σε κάποιο βαθμό η φαλάκρα του με το επίθετο του?

(Εντομεταξύ αν θκιαβάζει το άρθρο μου ο πρισμένος, ούτε 15 σιέικς εν θα τον κανέσουν να φέρει τα μίλια του, που τα ? που βάλλω. Τουλάχιστον αν πιάνουν τόπο... ????????????????????????? Είσαι ακόμα τζαμέ???????? Σπαρτιάτη????????)

Άρεσε μου πολλά το νέο σλόγκαν των λαστιχάριων. Σόλο αποερλ μίσιημου. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Τώρα να μεν εν τζαι κουαρτέτο τρίτης κλίμακας, με 12 φκιολιά, τζαι 7 κλαρίνα. Πάντως τούτος που το εσκέφτηκε πρέπει να εν ή της βυζαντινής μουσικής ή της κλασσικής. Και επειδή πάντα ο σεξ-ώριστος σας έχει αποκλειστηκότητα, έμαθα ότι στο μπατσιφι γίνονται διεργασίες για ανέργεση ανδριάνδα του μακαρίτη του Παβαρόττι. Νεότερη πληροφορία όμως θέλει τον χατζηλιασή να στήνει πόδι, αφού εμπνεέι τον παραπάνω η Κάλλας λαλεί. Ο ανδριάνδας πάντως, έχει συμφωνηθεί όπως ανέλθει στα 3 μέτρα έτσι ώστε όλοι να μπορούν ελεύθερα να παίρνουν φόρα που την ταράτσα του χτιρίου τζαι να τον πισκαλιούν του κόλου τους! Πάντως στο γυμναστήριο της ομάδας του αποελ αντί του γνωστού 'κάτσε κάτω από τη μπάρα', το 'κάτσε ΠΑΣ τη μπάρα' είναι της μόδας τωρά τελευταία. Πληροφορίες φέρνουν νεχτάριο και ευστάθιο να βρίσκονται στο προπονητικό κέντρο πάντα 1 ώρα πριν, για να μεν χάσουν τη σειρά τους.

Γκουτ μπάι μάι λάβερ, γκουτ μπάι μάι φρεντ, φαίνεται να είπεν ο ντεκρά στον πάμπο, κουνόντας τα κάτασπρο μαντίλι που μόλις του είχεν πλύνει η μάμμα του. Ο my name is Μπος-Πάμπος κοπέλια έφυε νύχτα τελικά. Ήνταλως έρκουνται ούλλα πούκουππα μες τη ζωή πάντως α. Εν το χονέφκω! Μα να καρτερώ 2 εφτομάδες να πολογιάσουν τον μούμια τζαι στο τέλος να φέφκει ο πάμπος?? Αίσχος! Πάντως ακούστηκε ότι τον λέοντα που έκαμε για ταττού, εννα τον ξαναχτυπήσει τζαι εννά τον κάμει νεράιδα. Το επόμενο στάδιο είναι να εξελιχτεί τζαι ο ίδιος σε σέιλορμουν, όπως τον πίκατσου-ράιτσου ένα πράμα. Έχω απορία πάντως να δω ποιόν εννά κουβαλήσει τωρά ο Σοφοκλής. Μην ξεχνάτε ότι έχουν τζαι prestige τωρά που εγινίκαν ευρωπαίοι. Φήμες θέλουν τον Σοφοκλέους να προσεγγίζει Κουλουμπρή τζαι Μουρίνιο με τον δεύτερο να έσιει ελαφρύ προβάδισμα.

Στα όπλα βρίσκονται Τράττος και Κουτσοκούμνης κοπέλια. Ο δεύτερος μάλιστα άρχισε μαθήματα καράτε για να τον έσιει στο ξύλο όπως είπεν, καθώς και επίσης σκέφτεται να πολιτικογραφηθεί κινέζος με το όνομα Nαγιαμότο Κουτσοκούμνη για να πιένει ασορτί με την στολή του καράτε του. ΑΧΑΧΑΧΑ. Σκεφτείτε πάντως να οξυνθεί τζαι άλλο το κλίμα! ΠΕΕΕΕ... Ούτε ένα εργαστάσιο σχοινί εν θα κανέσει να κρεμμάσουμε τα άπλυτα που εννά φκουν! Ήντα ξέρω εννά τραβά τα βιζιά της η μαυρού του τράττου! -Κύριε τράττο, ούλλο μέρα πλύνω άπλυτα. Οβερ τάιμ πληρώσει ή πιάσω αστυνομία? - Τώρα να πιάω το ιμικρέισιον να σου δείξω εγώ, φαίνεται να απάντησε ο τράττος. Η πελλή μου αλόπως εν έσιει ιδέα ότι εν παράνομη! Μπουρδέλλο η κατάσταση λαλώ σας. Να είσαστε σίουροι ότι εννά πιάει πολλούς το κολάι αν γίνει έτσι πράμα. Έλα να βλέπω τους υπεύθυνους επικοινωνίας να προσπαθούν να καλύψουν τα άπλυτα! Έλα χατζιλιασή τζαι θωρώ σε πρώτο τραπέζι πίστα μες τούντην υπόθεση!

Ε ρε γλέντια που θα 'ρθούνεεεε!! Stay tuned κοπέλια!

P.S. Σπαρτιάτη ζεις??????????