Sunday 18 November 2012

Σεξ-ώριστος!... ''Αμαρτίες γονέων, παιδεύουσιν εμάς τωρά!''

Γιάξιαμπλαρ μπουγιουορύμ αρφούθκια

Εννά αρχίσω με ένα παράπονο σήμερα... Καλά ρε μ@λάκα hoolifan εν μας λυπάσαι δηλαδή?? Μα δεν είδα ποττέ μου! Μόλις γινεί το παραμικρό ττούκου να πεταχτείς να μου γράψεις άρθρο! Εμείς δηλαδή εππέσαμε που το εξώστ της μοτόρας?? Άφηκε τζαι τίποτε για λλόου μας ρε γάρε μου. Μα δηλαδή εφάμεν τζαι το ανέκδοτο με τους δημόσιους. 10 φκάλλει ανακοίνωση το ελαμ, η ώρα 9:30 ο hoolifan έσιει άρθρο!


Τέλοσπαντων, ακόμα ΓελαμΕ με την ανακοίνωση που έφτασε στα αυτιά μας με θέμα το πολυτεχνείο. Καλά ρε παιδιά δηλαδή πιστεύκετε τα ή θέλετε να τα πιστέψουμε μόνο εμείς? Δηλαδή το πρόβλημα το δικό σας είναι ότι πέθαναν '17 άτομα' όπως λέτε αλλά επειδή ήταν παιδιά πλουσίων γονιών εν σάννα τζαι εν έγινε τίποτε?? Ότι χεστήκαμε για τζίνα τα 17 άτομα ή μάλλον τους 17 ΕΛΛΗΝΕΣ που επεθάναν αφού όπως δείχνει ο χάρτης που εκάμετε(!!!!) επεθάναν πολλά πιο μακριά που το πολυτεχνείο?? Δηλαδή αν αντί για πολυτεχνείο η γιορτή ονομαζόταν κωστής που τα κάζια ήταν να την γιορτάζετε?? Εν η ονομασία το πρόβλημα? Το ότι επεθάναν 17 ΕΛΛΗΝΕΣ για εσάς εν σημαίνει τίποτε? Να σας πω εγώ πιό εν το πρόβλημα σας! Ότι εν θέλετε να δεχτήκε το γεγονός ότι ΕΣΚΟΤΩΣΕΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ με τα ίδια σας τα όπλα! Αλλά πέτε μου είδατε ποτέ δολοφόνο να παραδέχεται? Έσιετε το θράσος μάλιστα να γράφετε ότι οι νεκροί επέσαν που αδέσποτες σφαίρες! Α εντάξη καλό ρε εν το εξέραμεν. Αφού συνηθίζω να περπατώ τζαι να με βουρούν οι σφαίρες που πίσω. Οι σφαίρες εν ήρταν μόνες τους ρε ανώμαλοι, κάποιος τες έσυρε!! Τζαι σίουρα για την πλάκαν εν τες εσύραν. Εγώ πάντως φροντίζω τον σιήλλο μου να τον έχω δημμένο για να μεν μου φύει τζαι να ακκάσει κανένα, γιατί το κρίμα εν στο λαιμό μου κύριοι! Ας εφροντίζαν τότε λοιπόν τα φασιστικά προγόνια σας να είχαν τες σφαίρες τους τζαμέ που έπρεπε, ή μάλλον γυρισμένες τζαμέ που έπρεπε, δηλαδή πάνω τους, αντί να σκοτώνουν ''ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ'' αθώους! Αλλό λίο εννά μου πείτε ότι ήταν τζαι ήρωες οι χουντικοί, πραξικοπηματίες αδελφοί σας που να μεν μείνει ένας! Αλλά ναι ο οδηγός του τανκ αθωώθηκε στη δίκη... σωστά... ΑΞΙΟΣ ΑΞΙΟΣ!! Λοιπόν αποφάσισα το! Το επόμενο δώρο στον εαυτό μου είναι κομποσχοίνι με τη φάτσα του οδηγού πάνω. Εν εκατάλαβα τούτοι ούλλοι οι άγιοι εν καλλύττεροι??? Α ρε λαμόγια ξύλο που σας χρειάζεται.

Ξέρουμε πολλά καλά το παιχνίδι που παίζετε.. Τι εννοώ? Όταν έγινε η έκρηξη στο μαρί, (και μιλώ αντικειμενικά γιατί στα @αρχίδια μου τζαι ακελ, τζαι δυση τζαι ότι στο πού*σο θέλετε), έβλεπα σας στοιχισμένους ζυγησμένους να έρχεστε τζαι να φωνάζετε να πεθάνει ο χριστόφιας, με μια περηφάνια λες τζαι απελευθερώσατε την Κύπρο. Τζαι το γιατί? Απλά επειδή εβρίκατε την ευκαιρία να φκείτε που τες τρύπες σας τζαι να χτυπήσετε τον εχθρό τζαμέ που πονεί. Τόσο πολλά ήσασταν θολωμένοι με την ευκαιρία του να ''καταστρέψουμε τον κουμμουνιστή πρόεδρο που διοικά την χώρα μας!!'', που εν θέλω να σκεφτώ το γεγονός ότι μπορεί να μεν σας έκοψε καν για τους νεκρούς!! Ο λόγος που έγραψα ότι ''έβλεπα'', είναι γιατί ήμουν τζαι εγώ τζαμέ ρε κοπρόσκυλα, γιατί ήθελα να καμω κάτι πλέον για τούτο το κωλονησί, τούτο το νησί που εκαταστρέψατε τζαι εξεπουλήσατε εσείς τζαι οι προγόνοι σας! Επίστεφκα ότι ήταν να καταφέρουμε να αλλάξουμε προς το καλύτερο τούτο το τόπο. Αλλά μόλις σας είδα μπροστά μου να κατευθύνεστε με μίσος, πραγματικά εκαταρράστικα την ώρα που εσυκώστηκα που τον καναπέ μου. Απλά εκατάλαβα ότι εν έχουμε σωτηρία μες τούτο τον τόπο όταν ζώα σαν και εσάς είναι μέρος της κοινωνίας. Τζαι αποδείξατε μου για ακόμα μια φορά ότι είχα δίκαιο, με την χθεσινή σας ανακοίνωση. Το ότι εν εμφανιστήκαν οι οικογένειες των νεκρών ρε ηλίθια. άμυαλα καθάρματα εν σημαίνει ότι εν υποφέραν! Το ότι εν εμφανιστήκαν οι οικογένειες των νεκρών εν σημαίνει ότι εν εκλάψαν! Μπορεί για εσάς η υπόθεση του πολυτεχνείου να ήταν ένα ψέμα, αλλά για τις οικογένειες των νεκρών εν θα είναι ποτέ! Δηλαδή ρε χρίστου όταν με το καλό πάεις στον αγύριστο, εν θα πρέπει να είναι γιορτή επειδή είσαι παιδί πλουσίων? Να σου πω τζαι το νέο, παίζει να το γιορτάσουμε παραπάνω απότι αν έπιανεν η ΟΜΟΝΟΙΑ το champions league. Να μεν σου πω ήνταλως εννά το γιορτάσουμε, αμαν ξυληφτείτε ούλλοι σας. ΠΕΕΕΕ... Θωρώ με να πιάνω αναστολή που τη ζωή λόγω πολύωρης μέθης. Ήσιες τζαι μούτρα να μου φκεις στην τηλεόραση να μου υποστηρίξεις τον κλασιδιάρη γαμώ τη θεά σου!! Που έφκηκες να μου πεις ότι έδερε γυναίκα λόγω αξιοπρέπειας!!!! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Αλλά που να ξέρεις εσύ... Ρε γάααρε αν είχαν λίην παραπάνω αξιοπρέπεια οι γονιοί σου, εν θα σε εφκάλλαν έτσι..! Αμαρτίες γονέων, παιδεύουσιν εμάς τωρά! Ρε θέλεις να πεις άμαν πάτε εκκλησία, εν σας διά τον πάτσον ο χριστός την ώρα που πάτε να φυλήσετε την εικόνα του??

Ένα πράμα εγώ εκατάλαβα που τούτην ούλλη την υπόθεση όμως. Ότι αν για παράδειγμα ο νεκρός Νικόλαος Μαρκουλλής που έπεσε ΑΘΩΟΣ από τα πυρά των 'ηρώων' της χούντας ονομαζόταν Χασάν, αν ο Αλέξαντρος Σπαρτίδης που ήταν μόλις 15 ετών καταγόταν από την Αλβανία, εγώ είμαι σίγουρος ότι θα εκφράζετε δημόσια την αίγλη σας για την ηρωικότητα που έδειξαν οι αντάρτες της χούντας αφού καθάρισαν τους βρομιάρηδες αλλοδαπούς. Ας όψονται η ψυχές των νεκρών δηλαδή που είχαν την ευκαιρία ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να είναι γνήσιοι ΕΛΛΗΝΕΣ, και όχι κάποιοι αλλοδαποί, για να μετατρέψετε τους ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ψευτόμαγκες σε ήρωες, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα...

Τέλος, εννά ήθελα να κλείσω με μια υπερπολίτιμη συμβουλή... Αν θέλετε πραγματικά να κάμετε ένα καλό στην ανθρωπότητα, φορίστε εκρηχτικά, πισκαλιάτε τζαι που ένα δυναμίτη του κώλου σας, πάρτε φόρα, τζαι δώστε μες το μπατσυφι. Να είστε σίγουροι ότι μόνο τότε εννά πάμε μπροστά.

Υ.Γ. Ασχετο αλλά ο αίλτον μεσα σε 2 εβδομάδες εκατάφερε να μπει εντεκάδα, ο αγκουιάρ με το ίδιο πρόβλημα γιατί ακόμα φακκά γυρούς του γηπέδου?? Ε ρε σχίζας που μας χρειάζεται...

Υ.Γ.1 Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο google για την βοήθεια που μου δίνει με τη γραμματική των ελληνικών λέξεων. μεχ μεχ μεχ

Υ.Γ.2 ΘΥΡΑ 9 ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ