Tuesday 27 November 2012

Σεξ-ώριστος!... ''Κύριος φοίβος, σήμερα εγκώ πάει ξιουρίσω κκελλέ μου..''

Γιάξαμπλαρ αδέρφια. Ελάλουν σας το εγώ ότι εννά γελάσουμε πολλά φέτος αλλά εν τζαι ακούατε με. Πάρτε τωρά μία κόκκινη για να μάθετε! Ου εξίασα, εν του καρυπίδη που έπρεπε να τη δώκω.. Πάντως εν νομίζω να ίσιεν υπόψη του έτσι πολυτέλιες όταν υπέγραφε στους σκατάες.
 Ήντα εννα πεί τζαι ο ίδιος ''ΟΥΑΑΟΥ δαμέσα που ήρτα''. Φάω εν φάω κάρτα,  η κκελλέ του... μπόρδα εν κομμένη. Ρε λαλείτε να ήταν πας το συμβόλαιο του? Ναι ρε γιατί γελάτε που εν το κακό..  2+1 χρόνια, χωρίς κόκκινη. Που εν το παράξενο δηλαδή?! Πάει τζαι ένα φοτοκόπυ στο γραφείο του παπά (έτσι για εημέρωση δηλαδή), τζαι έκλεισεν η συμφωνία. Ο διαιτητής δήθεν εσυχγήστηκε, ο ένας ο βοηθός ήταν μακριά, του άλλου εμπήκεν του μουγιούη μες το μάτι, τζαι ο 4ος εμάσιετουν να αλλάξει τες παταρίες του πίνακα.

Εν τζαι πιστέφκω πάντως να έσιετε παράπονο ρε λαστιχάρικα έννε?? Εσεκφτίκατε δηλαδή να την έτρωεν τζίνος που έπρεπε..? Πεεεεεε κάτσε μετά να φκάλεις δυο παιχνίδια (το ένα με ανόρθωση), με αμυντικό δίδυμο, μπόρδα-ζουέλα! Ήντα ξέρω ο ιβάν παίζει να εδήλωνε κολιόμενος την μέρα του ματς. ''Κύριος φοίβος, σήμερα εγκώ πάει ξιουρίσω κκελλέ μου''. Άτε πιλέ μου κρίψετε να περάσετε! Α τζαι που 'στε.. Όι να νομίσετε ότι ο διαιτητής εν έδωκε την κάρτα του καρυπίδη επειδή εφοήθηκεν που την ανακοίνωση σας α. Τόσο γελοία ήταν μάλιστα που φήμες λένε ότι όταν ο γιος του Ψευδιώτη ζήτησε παραμύθι για να τζιμηθεί, ο ίδιος φένετε να του έρειξε μια ανασκόπηση της ανακοίνωσης... Ε όπως ήταν αναμενώμενο ο μιτσής εφύρτικε του γέλιου! Ε καλά ρε γάρε, να τζιμηθεί ήθελεν ο μιτσής.

Εγώ πάντως έχω μιαν απορία. Αν λέμε ΑΝ, ο διαιτητής παραδεχτεί επίσημα ότι έκαμε λάθος στη συγκεκριμένη φάση, υπάρχει πιθανότητα αλλαγής της τιμωρίας? ...Άτε ένας να μου δώκει τον πάτσο γιατί άρκεψα τζαι λαλώ πελλάρες! Καλά ρε γάρε, έσιει chance να αφήκουν τον διαιτητή να μαρτυρίσει έτσι πράμα?? Φυσικά αν ήταν η ΟΜΟΝΟΙΑ εχτός του ότι η όλη υπόθεση θα έπαιρνε θέμα δικαστικό, εχτός του ότι η κόκκινη θα πήγαινε τελικά στον παίχτη που διέπραξε το φάουλ, θα ετρώαμεν τζαι ένα πρόστιμο καμιά 10αρκα χιλιάδες, επειδή εν επεταχτήκαν που τον πάγκο να ενημερώσουν τον διαιτητή, θέλοντας έτσι να τον ξεγελάσουν. Έτσι ήσαστε ρε ομονοιατούθκια, φάτε την πάλε.

Πάντως έκαμε σιόου ο 47-1 πάλε α. ΑΧΑΧΑΧΑ επέθανα του γέλιου όταν τον είδα να πλησιάζει το πέταλλο μας, (που την ημέρα εκείνη απλά έτυχε να φυλοξενεί λίγες χιλιάδες λάστιχα) τζαι να κάμνει ΟΛΕ. Ήντα στην αρκή ενόμισα ότι οι παίχτες του σκατού απλά επέρναν φόρα για να κάτσουν με τον κώλο μες τη κερκίδα. Btw εξαναείπα σου ότι είσαι γελοίος έννε..?? ΟΙ?? Ε ψόφο καλό! Στάθη θωρείς το στύλλο τον μπλε? Βάρτου βαζελίνιν τζαι κάτσε πάνω. Άτε σιγά σιγά να βλέπω και τους υπόλοιπους! Αριθμέ 55 εν η σειρά σου! ''Όι όι θέλω αλλή μια φορά!'', φαίνετε να είπεν ο αριθμός 46.

ΟΠ! Βρε βρε καλώς τον τζαι επεθύμησα τοοον. Μα που είσε ρε κκελούι μου..?! Ο Σεξώριστος σου μαραζώνει όμως έτσι που χάννεσε με τες μέρες, να το ξέρεις. Τζαι ύστερα παραπονιέσαι ότι θάφκω σε πολλά άμαν εμφανιστείς. Ε αφού τζεσύ εν με σκέφτεσαι.. Να χαίρεσε όμως που σε θάφκω μόνο στα λόγια, γιατί άμαν χρειαστεί ξέρω τζαι άλλο τρόπο. Το φκυάρι μου πάντως ε γιαλλισμένον, ξιουρισμένο, στοιχισμένο για τζίνη την άγια ώρα που εννα σε θάψω με τα ίδια μου τα σιέρκα. Άκου πρωτάθλημα με το έτσι θέλω. ΑΧΑΧΑΧΑ!! Ναι ναι, με το έτσι, με το θέλω, με καμιά διατησούλα που βρέθετε ποτζί ποδά, με κανένα γκολάκι οφσάιτ, με κανένα πεναλτάκι, και όλα τα συναφή.. Ε? Ξέρεις εσύ φαντάζουμε ρε σκύλλε. Αφού ο τατάς εν σας χαλά χαττίρι ρε πανικκούι μου. Πάντως κάτσε στα αυκά σου γιατί φέτος έσιει άλλος σειρά. Μα πόσο βλάκας μπορεί να είσαι για να πιστέφκεις ότι εννα πιάεις πρωτάθλημα? Είπαμεν τζαμέ στον αρχάγγελο μπίεστε, αλλά εσείς εχάσετε τον τέλια ρε γάροι μου! Κόψετε λίο γιατί όπως πάτε εννά φάτε τζαι τον σπαρτιάτη!

Τέλος καλό όλα καλά έννεν έτσι που λαλούν? Απότι φαίνετε τζίνος που έφκαλε την παροιμία εν έζησε για να δει την σημερινή κατάσταση στην ΟΜΟΝΟΙΑ. Γιατί στην δική μας περίπτωση το τέλος εν μόνο καλό για τζίνους που τρώσειν τζαι σπάζουν! Αν με ρωτάτε εμένα εν τζαι φταίει ο οκκάς. Όποιοσδήποτε κομπλεξικός επαγγελματίας τζαι να ήταν στη θέση του, το ίδιο πράμα θα έκαμνε. Τζαι καλά ρε γάρε οκκά αν ήσιες νουν άννιες έτσι ιστορίες με την ΟΜΟΝΟΙΑ?? ΡΕΕΕΕ ουκ εν λάβοις παρα του μη έχοντος ελάλουσαν οι αρχαίοι! Τράβα γυρεύτου σε τζίνον που σε έφερε να σου δώκει το εκατομύρριο σου, τζαι ξαπόλα μας τα αρ***θκια μας. Τζαι κατάλαβε το...! Τα ριάλια τούτα εννα τα πιάεις μόνον και αν το αποφασίσει ο κόσμος της ΟΜΟΝΟΙΑΣ. Ρε ο κουκουμάς του ανιψιού μου παίζει να έσιει παραπάνο σελίνια μέσα απότι έχουν τα ταμεία του σωματείου. Kάτσε σε καμιά 15αρκά χρόνια μπορεί να τα πιάεις...


Υ.Γ. Μιλτή σου εύχομαι ότι χειρότερο. Τζαι όσα έφαες πας την ΟΜΟΝΟΙΑ, να τα χάσεις μες σε μια νύχτα.

Υ.Γ.1 Το μόνο καλό της υπόθεσης με το τέλος του κόσμου, εν ότι εννά ξυληφτούν επιτέλους οι φασίστες. Όσο για μένα, το ίδιο μου κάμνει. Είτε πάνω είτε κάτω, έχω αρφούθκια πολλά για παρέα.