Saturday 1 December 2012

Guantanamo

Γεια σας αδέλφια. Καλησπέρα σύντροφοι!

Καλησπέρα σε όσους ακόμα κρατούν και ελπίζουν για την ιδέα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ!
Αδέλφια...Καθώς ξάπλωνα στο κρεβάτι μου και είχα τα ακουστικά στα ώτα μου ακούγοντας συνθήματα της -9- , έβλεπα το ταβάνι.
Δεν σας κρύβω ότι πέρασαν απ'το μυαλό μου περιέργες σκέψεις. Σκέψεις μαύρες,σκέψεις απίστευτες,σκέψεις που τις τελευταίες μέρες έχουν αλωνίσει στο κεφάλι μας.

Τι θα γίνει αν κλείσει η ΟΜΟΝΟΙΑ; Πως θα ζήσω εγώ και το άλλο 1/3 της Κύπρου; Μ'αυτή τη σκέψη να με κατατρέχει,τρέχω σε πανεπιστήμιο,βιβλιοθήκες,τα πίνω σε μπαρ και γίνομαι λιώμα και αναρωτιέμαι, ποιος;γιατί;γιατί γαμώ την παναγία μου; !!! ΦΕΡΤΕ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΤΟ ΤΡΙΦΥΛΛΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ!!! ΦΕΡΤΕ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΠΟΥ ΚΛΕΨΑΤΕ!!!

Ομάδες με κόσμο δεν χάνονται! Και όταν μιλάμε για την ΟΜΟΝΟΙΑ και τον κόσμο της,αυτά κι αν δεν χάνονται! Δεν είμαστε τυχαίοι! Κάποτε ένας ορειβάτης όταν ανέβηκε στο Έβερεστ χωρίς οξυγόνο και κόντεψε να πεθάνει,όταν κατέβηκε τον ρώτησαν : '' Γιατί ανέβηκες αφού θα πεθάνεις;''
Αυτός τους απάντησε : '' Δεν ανέβηκα για να πεθάνω,ανέβηκα για να ζήσω'' !!!

Κουφάλες δεν ξοφλήσαμε αυτό έχω μόνο να σας πώ! Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΟΜΟΝΟΙΑΣ και η ψυχή του είναι δωσμένοι στον διάολο για αυτή την ομάδα! Δίνουν ακόμα και την ζωή τους προκειμένου να μην χαθεί η ΟΜΟΝΟΙΑ!

Πείτε με γραφικό,πείτε τούμπανο,πείτε με αλκοολικό,πρεζάκια,καρακιόζη. Τα ξανακούσατε,τα ακούτε και θα συνεχίσετε να τα ακούτε σύντροφοί μου!
Άλλωστε ποιος είπε ότι είναι άσχημα στη κόλαση.....;

ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΠΙΔΕΣ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΟΛΕΜΑΜΕ! ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΜΕ! ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΨΗΛΑ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΚΑΘΕ ΟΜΟΝΟΙΑΤΗ!

VENCEREMOS....Guantanamo